Indien je nog niet lid bent, zal er steeds worden gevraagd om de eerste keer persoonlijk langs te komen op één van onze zitdagen.
Dit om het opmaken van een dossier mogelijk te maken en het lidmaatschap in orde te brengen.
Breng de eerste maal zeker je huurcontract mee ! Dit is echt noodzakelijk om een correct advies te kunnen geven.

Telefonisch advies kan enkel voor leden waarvan reeds een dossier werd opgemaakt.
Als lid kan je je vraag ook steeds rechtstreeks per mail richten aan de adviseur die jouw dossier opvolgt.

Algemene contactgegevens

centraal secretariaat

Huurderssyndicaat vzw
Albrecht Rodenbachstraat 29 bus 4
3500 Hasselt
Tel: 011/ 333 576
huurderssyndicaat@huurderssyndicaat.be
www.huurderssyndicaat.be

Ondernemingsnummer : 0431.334.650
Rekeningnummer IBAN: BE09.00113960.0557

afdeling west Limburg

Mijnschoolstraat 88
3580 Beringen
Tel: 011/351 703

Uren van telefonische bereikbaarheid (011/333 576)


Maandag van 13u tot 16u
Dinsdag van 9u tot 12u
Woensdag van 9u tot 12u
Donderdag 9u tot 12u
Vrijdag van 9u tot 12u